Welke richting zou je eventueel doen
3 plaatsers
Welke richting zou je eventueel doen
Vooral een vraag voor mij, baaf als hij em registreerd en miss al iets om over na te denken voor styninator...
ik waarschijnlijk een IT richting over dingen als 3D ontwerpen, design (dingen die ge in 3D gaat maken uittekenen), Games enzo... (www.digitalartsandentertainment.com)
ik waarschijnlijk een IT richting over dingen als 3D ontwerpen, design (dingen die ge in 3D gaat maken uittekenen), Games enzo... (www.digitalartsandentertainment.com)
Re: Welke richting zou je eventueel doen
Da wordt hier wellicht rechten, misschien filosofie...
ikke- Posts : 29
Als ge filosofie doet ebde veel kans om bij mij te zitten voor bepaalde vakken :p
joske- Posts : 51
Location : Een oud landhuis met een hoge omheining rond, in het midden van een afgelegen bos
Gent lijkt mij meest logische keuze
ikke- Posts : 29
Tis nie om da gij zonodig op ko wilt da iedereen zo ver mogelijk van huis gaat studeren e pure.
joske- Posts : 51
Location : Een oud landhuis met een hoge omheining rond, in het midden van een afgelegen bos
tis nie omda ik naar kortrijk ga omda ik een richting doe die alleen in kortrijk gevolgd kan worden da ik op kot wel e glio
(dacht idd eerst wel om op kot te gaan maar toch beter nog wa in gent blijven... studentenstad )
(dacht idd eerst wel om op kot te gaan maar toch beter nog wa in gent blijven... studentenstad )
Permissies van dit forum: