corrupt a wish
3 plaatsers
Pophof :: Media :: Forum Games
Pagina 1 van 1
corrupt a wish
Een nieuw forum spelletje! de bedoeling is dat je de wens van degene die voor jou gepost heeft laat uitkomen, maar dan verpest.
Er is niet veel uitleg nodig, alleen een voorbeeldje:
Dus nadat je iemand zen wens verpest hebt moet je zelf een wens doen (die sowieso verpest wordt )
Ik begin: Ik wens dat ik slaag in mijn richting volgend jaar zonder te blijven zitten.
(dus nu laat ge die wens uitkomen en laat daarna iets gebeuren om het te verpesten)
Er is niet veel uitleg nodig, alleen een voorbeeldje:
- Persoon1: Ik wens dat ik een level 99 firemaking had op runescape
- Persoon2: Je wens komt uit, maar runescape verdenkt je om een auto firemake bot gebruikt te hebben en je wordt geband. Ik wens een koekje.
- Persoon3: ....
Dus nadat je iemand zen wens verpest hebt moet je zelf een wens doen (die sowieso verpest wordt )
Ik begin: Ik wens dat ik slaag in mijn richting volgend jaar zonder te blijven zitten.
(dus nu laat ge die wens uitkomen en laat daarna iets gebeuren om het te verpesten)
Re: corrupt a wish
je wens komt uit, maar die school wordt getroffen door een bliksem en alle pcs ontploffen ^^
ik wens dat ik OOIT eens zal slagen voor fysica ...
ik wens dat ik OOIT eens zal slagen voor fysica ...
styninator- Posts : 28
je zal dit jaar mischien wel slagen met 50,5% , maar volgend jaar heb je weer die 20% aan je been.
ik wens dat ik niet gebuisd zal zijn voor frans :p
ik wens dat ik niet gebuisd zal zijn voor frans :p
whipless3- Posts : 17
Je bent niet gebuisd voor frans, maar omdat je voor 5 andere vakken buist blijf je toch zitten.
Ik wens een grote hoop koekjes
Ik wens een grote hoop koekjes
Pophof :: Media :: Forum Games
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: