Nutteloze Skills?
2 plaatsers
Nutteloze Skills?
Met alle respect maar er moet GEEN nieuwe skill komen.
Jagex probeert nieuwe content te maken, dat is op zich goed maar niet op de wijze waarop zij het doen.
Ik zal even een paar skills opnoemen die verschrikkelijk out-dated zijn en eigenlijk niks meer waard zijn:
1. Firemaking
2. Cooking
3. Thieving
4. Runecrafting (alleen boven de 91 voor dubbele natures)
5. Woodcutting
1. Wat heb je aan firemaking? Het heeft volgens mij geen enkel nut boven de 70, vuurtje maken voor cooken? Dus niet... je gaat naar die burthorpe cooking place of naar Nardah om te cooken...
2. Cooking, voedsel is er genoeg, zelf hoef je het eigenlijk niet te cooken... vooral omdat cooked food goedkoper is dan raw, waarom zou je dan cooken
3. Thieving, handig voor sommige quests maar verder is het eigenlijk vrij nutteloos. Als je geld wilt maken doe je woodcutting ofzo, geen thieving
4. Runecrafting, traag trainen en weinig mensen vinden het leuk. De rewards vallen ook wel mee en er zou meer variatie moeten komen
5. Woodcutting, is op zich aardig en verdient goed. Maar oooo wat is het saai
Vinden jullie het niet dat eerst deze skills moeten worden geupdate zodat BESTAANDE content wordt verbeterd en dus de hele game in plaats van NIEUWE content toevoegen met een zwakke ondergrond als basis?
Dus laat die update maar op zich wachten!!
Ik wou gewoon even jullie mening vragen over de vorige quote.
*Note: Sommigen gaan zelfs zover dat ze fishing en crafting ook nutteloos noemen.
Laatst aangepast door glioder op za 5 dec 2009 - 16:59; in totaal 2 keer bewerkt
joske- Posts : 51
Location : Een oud landhuis met een hoge omheining rond, in het midden van een afgelegen bos
Re: Nutteloze Skills?
Persoonlijk vind ik dit niet kloppen.
Cooking, Thieving, Runecrafting en Woodcutting vind ik geen nutteloze skills; natuurlijk als je gewoon alles koopt dan zijn ze nutteloos, maar dan is alles buiten cb nutteloos...
Cooking, Thieving, Runecrafting en Woodcutting vind ik geen nutteloze skills; natuurlijk als je gewoon alles koopt dan zijn ze nutteloos, maar dan is alles buiten cb nutteloos...
joske- Posts : 51
Location : Een oud landhuis met een hoge omheining rond, in het midden van een afgelegen bos
Re: Nutteloze Skills?
Pff dan kom je uit bij een elvendertighonderste puur vechtspel..
En dat is maar saai vind ik, dan weer.
Lang leve Firemaking!!
En dat is maar saai vind ik, dan weer.
Lang leve Firemaking!!
joenni- Posts : 27
Permissies van dit forum: