Pure graphics
4 plaatsers
Pure graphics
Here you can ask me (massi!) to make avatars, sigs or something else for you.
If I have time, I might just make it for you!
If I have time, I might just make it for you!
Re: Pure graphics
http://www.tip.it
beautifull sig maker
beautifull sig maker
styninator- Posts : 28
Nog steeds geweldig
joenni- Posts : 27
Ehem, woodcutting xp is alles wat telt! Ik doe toch niks anders meer, als ik dan al nog eens speel...
ikke- Posts : 29
nutteloos... ge hebt toch al 99... Mijn doel was met mijn nieuw account iemand uit de buurt (die al lang speelt) inhalen in een week tijd. Morgen gedaan en gaat niet gelukt zijn (paar lvl's te weinig) omdat ik de meeste dagen niet gespeeld heb, of zeer weinig.
en is da logisch da ik volgens de runehq combat calculator voor volgende lvl, ofwel 76 att lvl's, 76 str lvl's, 3 def lvl's of 1 magic lvl moe omhooggaan voor volgend lvl. Da magic maar 1 lvl is is logisch, da zit al 33 (wa hoog is voor mijn cb) maar str en def zitten zelfde lvl en zo een giant verschil van lvl's om omhoog te gaan? Kan nie juist zijn...
en is da logisch da ik volgens de runehq combat calculator voor volgende lvl, ofwel 76 att lvl's, 76 str lvl's, 3 def lvl's of 1 magic lvl moe omhooggaan voor volgend lvl. Da magic maar 1 lvl is is logisch, da zit al 33 (wa hoog is voor mijn cb) maar str en def zitten zelfde lvl en zo een giant verschil van lvl's om omhoog te gaan? Kan nie juist zijn...
Een paint (met tekentablet) in photoshop met als thema "End of the world". Samen met wa mensen van mijn klas gedaan. Elk om beurt 10 minuten deraan werke.
Kheb zelf nie overdreven gedaan. Vooral het water, die tentakels links beneden, lava op vulkaan een deel, opspattend water onderaan de waterval een deel.
Het meest onlogische is dat iemand een stuk van een boom (rechts) dichter bij het camerastandpunt geplaatst heeft, wat nie echt kan als ge al een beeld van het einde van de wereld maakt...
Kheb zelf nie overdreven gedaan. Vooral het water, die tentakels links beneden, lava op vulkaan een deel, opspattend water onderaan de waterval een deel.
Het meest onlogische is dat iemand een stuk van een boom (rechts) dichter bij het camerastandpunt geplaatst heeft, wat nie echt kan als ge al een beeld van het einde van de wereld maakt...
Permissies van dit forum: