neuten op Graspop :p
2 plaatsers
neuten op Graspop :p
'K zal keer een forum maken da enkel voor mij bestemd is. Hier kunde dus zoals de titel al laat blijken neuten op de slechte bands die dit jaar naar Graspop komen.(ge kunt natuurlijk ook op andere festivals neuten.)
joske- Posts : 51
Location : Een oud landhuis met een hoge omheining rond, in het midden van een afgelegen bos
Re: neuten op Graspop :p
'K zal ook als eerste en neuten :p Den vrijdag is nen goeien dag. Met Lauren Harris, Firewind, Dragonforce, eetpauze, WASP, The Gathering, Blind Guardian, Heaven & Hell, Dream Theater en Motley Crue!!!
Van 14h tot 1.30h (buiten een eetpauze) goeie muziek (hoop ik).
Zaterdag gaan we overslaan want voor die twee bands(Journey en Lacuna Coil) moeten we eigenlijk nie gaan.
en Zondag UFO, 40 min Pauze(middagmaal), Lamb Of God, 5h 20 min pauze (nog een paar keer een extra middagmaal, een 4-uurtje en avondmaal), en dan gvdm Epica en Anthrax tezamen grr als ze een van de 2 nu ne keer 1 shift vroeger adden laten spelen ma nee ze 2 van de beste bands van dienen dag spelen tezamen, dan Nightwish (spijtig genoeg niet meer met Tarja ) en Children Of Bodom!!
Dus al bij al 2 goeie dagen maar spijtig genoeg 2 goeie bands samen en een ***-dag met 2 goeie bands en veel mindere goden(die we toch gaan bekijken), ga zelf de eerste 5 min van Slipnot en Marilyn Manson bekijken en dan beslissen of de show aantrekkelijk genoeg is om te blijven kijken.
Van 14h tot 1.30h (buiten een eetpauze) goeie muziek (hoop ik).
Zaterdag gaan we overslaan want voor die twee bands(Journey en Lacuna Coil) moeten we eigenlijk nie gaan.
en Zondag UFO, 40 min Pauze(middagmaal), Lamb Of God, 5h 20 min pauze (nog een paar keer een extra middagmaal, een 4-uurtje en avondmaal), en dan gvdm Epica en Anthrax tezamen grr als ze een van de 2 nu ne keer 1 shift vroeger adden laten spelen ma nee ze 2 van de beste bands van dienen dag spelen tezamen, dan Nightwish (spijtig genoeg niet meer met Tarja ) en Children Of Bodom!!
Dus al bij al 2 goeie dagen maar spijtig genoeg 2 goeie bands samen en een ***-dag met 2 goeie bands en veel mindere goden(die we toch gaan bekijken), ga zelf de eerste 5 min van Slipnot en Marilyn Manson bekijken en dan beslissen of de show aantrekkelijk genoeg is om te blijven kijken.
Location : Een oud landhuis met een hoge omheining rond, in het midden van een afgelegen bos
Ja die eetpauze is zeer goe hun bekentste liedje is 'ne grote me mayonaise, alstemblieft'
De eerste namen van Graspop2010 zijn, zoals iedereen die mij sinds dan heeft gezien,
een paar weken geleden bekend gemaakt. :p En ze zijn goed, tot nu toe.
Kiss
Immortal
My Dying Bride, Tarja
Ratt, Behemoth, Ignite, Korpiklaani, Sepultura
Anvil, Jon Oliva's Pain, Walls Of Jericho, Tankard
Bleeding Through, Alestorm, all Shall Perish
Deadlock, The Faceless, Necrophobic
En nog een stuk of 50 die nog moeten worden bekend gemaakt.
een paar weken geleden bekend gemaakt. :p En ze zijn goed, tot nu toe.
Kiss
Immortal
My Dying Bride, Tarja
Ratt, Behemoth, Ignite, Korpiklaani, Sepultura
Anvil, Jon Oliva's Pain, Walls Of Jericho, Tankard
Bleeding Through, Alestorm, all Shall Perish
Deadlock, The Faceless, Necrophobic
En nog een stuk of 50 die nog moeten worden bekend gemaakt.
Massi kent ook weer iets ze; en voor als iemand het zou willen weten groen zijn degene die ik zeker wil zien en geel degene die ik ook wel wil zien of degene waar ik zeker naartoe zal worden gesleurd door iemand anders omdat ik ze zeker eens moet checken.
Permissies van dit forum: